czwartek, 16 lipca 2015

Idealna w 60 sekund

Każda z nas marzy o idealnym manicure lecz często nie jest to takie proste, gdyż nasze paznokcie są nieodpowiednio odżywione, kruche, lub z tendencja do rozdwajania. Na wszelkie moje problemy zaradza odżywka 8 w 1 z Eveline. Stosując się do instrukcji używam jej ok 6 dni a efekty są niesamowite. Marka ta posiada kilka specyfików w zależności od zamierzanego efektu.





Następnym krokiem do idealnego manicure jest idealny lakier. Moim nr.1 są lakiery Golden Rose.
Modne kolory, głębokie nasycenie koloru, perfekcyjny kształt pędzelka, wydajne, dobre krycie, jednym słowem ideał. Do niedawna używałam serii Rich Colour, lecz wczoraj odkryłam nową serię 60 sec Express Dry !!!
Kolejny hit, kolejny must have, idealne paznokcie w 60 sekund. Szczerze kupując nie liczyłam na tak szybkie schnięcie, ponieważ wcześniejsze szybkoschnące lakiery totalnie nie zdały egzaminu na moich paznokciach. Nałożyłam 3 warstwy, wszystko idealnie i szybko wyschło. Dzięki tej serii już nigdy nie będę się martwić, że nie zdążę zrobić manicure. Cena produktu jest również bardzo atrakcyjna, więc z pewnością wrócę co salonu Golden Rose po inne kolory, jest ich aż 75. Miłego dnia!






Znalezione obrazy dla zapytania Golden rose express dry























2 komentarze:

  1. Tego lakieru z Golden Rose jeszcze nie widziałam ale wydaje się świetny :)
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze się ,że stałam się źródłem nowej wiedzy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń