poniedziałek, 6 lipca 2015

Gwóźdź programu .




                            


Damska bielizna to coś co nas kreci, co nas podnieca:) uważam ,że to stwierdzenie pasuje zarówno do kobiet jak i mężczyzn. Skoro jest ważna dla wszystkich to dlaczego zdarzają się rzesze kobiet nie zwracających na to uwagi. Ciągle się nad tym zastanawiam ale odpowiedzi nie znajduje.
Mogłoby się wydawać ...tylko z pozoru, że przez znaczną część dnia nie widać tego co nosimy pod okryciem wierzchnim. Kategorycznie się z tym nie zgadzam, ponieważ każdego dnia moje spojrzenia osiadają na charakterystycznych brzegach źle dobranych majtek, ciągle natrafiam na pasy wałeczków tłuszczu bądź za mocno krępujących nasze ciała staników.Moim oczom wiecznie doskwierają oprane nie atrakcyjnie wystające ramiączka biustonoszy noszonych przez wiele pseudo kobiet. Nieustannie widzę wylewające się biusty oraz nieapetyczne kształty.
Bielizna to dla mnie druga skóra, muszę czuć się w niej komfortowo nie zniosłabym jeśli coś by mnie gniotło bądź uwierało. Prócz tego myśl ,że pod ubraniem mam coś naprawdę ładnego sprawia ,że czuję się pewniej i atrakcyjniej. Dlatego polecam gorąco ...  warto zajrzeć   nie zawsze stać mnie na asortyment z powyższych mark ale dzielnie śledzę wyprzedaże i promocje. Tym o to sposobem jestem szczęśliwą posiadaczką kilku komplecików, zestawów łączonych i wielu par majtek, które wprost ubóstwiam i są moją ulubioną częścią bielizny.

                            
                                                     
                                               
                              
                             

O to marki z szeroką paletą rozmiarówek  dla wszystkich kobiet "nieoświeconych brafittingiem" należy dzielić się wiedzą i upowszechniać ją na tyle ile to możliwe co też czynię niniejszym. Na szczęście mamy dostęp do  rożnych marek   które ułatwiają wybory i pokazują, że można coś dobrać dla każdego typu anatomii .
Niestety wiele z nas nie zna wytycznych związanych  z perfekcyjnie dopasowanym biustonoszem a szkoda bo traci na tym nasz wizerunek a co gorsza tracą na estetyce nasze biusty. Wychodzę z założenia, że trudniej dobrać odpowiednią bieliznę niż parę spodni. Ale poszukiwania nawet najbardziej mozolne są warte czasu spędzonego na przymierzaniu i doborach związanych z bielizną.
Nie wolno się zniechęcać oglądając modelki promujące bieliznę bo wtedy możemy dojść do druzgocącego wniosku, że na takich ciałach wszystko dobrze wygląda a mi się nie należy, nie jestem taka idealna jak to co widzę w kampaniach. Bzdura, już jakiś czas temu wyzbyłam się tego toku myślenia .Trzeba  skupić się na tym, że skoro nie jestem idealna to tym bardziej muszę starać się z całych sił  coś z tym zrobić. Bielizna to prócz dobrej diety, ruchu itp  czyli dbałości o ciało ma związek z podniesieniem naszego libido i wzmocnieniem wiary w siebie, warunkuje nasze podwyższone hormony szczęścia i to już niepodważalny powód by sobie sprawić odpowiednią.
Wszystko co robimy dla siebie robimy też dla innych ;)



SALE!


                           
                             
                               
                                                 
                             
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz