piątek, 3 lipca 2015

Domowy manicure hybrydowy

Każda z nas pragnie pięknych zadbanych paznokci ja szukałam idealnego sposobu do dawana. Najważniejsza jast trwałość i intensywność koloru. Oczywista odpowiedź to manicure żelowy lecz ja nie potrafię się do tego przekonać, więc zmówiłam zestaw hybrydowy. Nie mam żadnego kursu chodź myślę o tym, więc uczę się wszystkiego sama. Pierwszą stylizację zrobiłam na swoich paznokciach i była udana, więc nie jest to takie trudne jak może się wydawać. Jestem pewna, że każdy może sie tego nauczyć sam. Wszystko czego potrzebujesz do manicure hybrydowego to obowiązkowo lampa uv, pilniczki, blok polerski, cleaner, remover, primer, lakiery hybrydowe, baza oraz top. Lista może wydawać się długa lecz sam zabieg nie jest skąplikowany.







Wady :
  • niszy płytkę paznokcia
  • wykonanie trwa dłużej niż zwykłego manicure
  • tanie produkty nie dają pożądanych efektów
Zalety:
  • Trwałość
  • Intensywność koloru
  • Twardość paznokcia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz