sobota, 25 lipca 2015

doskonałe na lato



Kombinezony to coś czym warto się zainteresować i z uwagą śledzić wyprzedaże bo to inwestycja nie tylko modna ale i praktyczna. Były na topie w lecie 2013 i są obecnie, kombinezon to dobry wybór na lato jeśli ktoś lubi czuć się pewnie zwiewnie i przewiewnie :))
Modele z szortami i długimi nogawkami - wzorzyste i gładkie w stylu hippie, militarnym bądź azjatyckie wzory. Długo przymierzałam różne modele nim znalazłam takie w których dobrze wyglądałam i które pasowały, nie wiem czy zależało to od tkanin czy od mojej sylwetki ale w większości wyglądałam jak w dziecięcych śpiochach tak więc, jak już znalazłam kilka modeli zdecydowałam się na nie bez wahania - polecam cierpliwe przymiarki zapewniam, że szpilka dopełni ewentualnych wątpliwości. Owocnych i radosnych zakupów dla pasjonatek najnowszych trendów.






         



1 komentarz:

  1. Uwielbiam kombinezony! Nie tylko za wygodę,ale również za uniwersalizm.Można w nich śmigać na plażę,w góry a przy odpowiednich dodatkach na większą imprezę tęż będą w porządku!

    OdpowiedzUsuń