sobota, 31 grudnia 2016

Kalendarz na 2017 - Paperdot



Nowy terminarz to obowiązkowy punkt programu w nowym roku!
Szczerze przyznam, że nie zawsze go używałam postanowiłam, że właśnie w tym roku to się zmieni. Będę sumiennie wszystko notować i planować.
Posiadając takie cudo mam poczucie, że moje życie będzie dobrze zorganizowane.
To poczucie organizacji, dobrego spożytkowania czasu oraz pewniak, że nie zapomnę o niczym. Te wszystkie czynniki, pomagają mi na co dzień ale również dodają skrzydeł do działania w długoterminowych projektach. 


                              



Każda z Nas ma inne oczekiwania co do swojego terminarza. Moje zmieniają się co roku.
W tym postawiłam na gruby planner, z dodatkowymi gadżetami w postaci naklejek, kart z wydatkami miesięcznymi, specjalnymi małymi karteczkami przeznaczonych na listę zakupów, miejscem na moje cele. Jest tego bardzo dużo, przez co trochę waży i nie jest to rozmiar torebkowy więc zostaje w domu!


Obecnie jest ogromny wybór kalendarzy czy plannerów. Wszystko zależy od waszych wymagań, mimo tego zachęcam do zakupu większego z właśnie takimi z pozoru zbędnymi dodatkami. Myślę, że one właśnie zmotywują Was do działania. Widząc wszystko jasno rozpisane i zaplanowane, będzie Wam łatwiej zaplanować podróże, wydatki czy pojedyncze dni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz