czwartek, 15 grudnia 2016

Jarmarki świąteczne - Poznań.

Jako obowiązkową wycieczkę w grudniu uznaję jarmark świąteczny. Przyznam, że jest to pewnego rodzaju tradycja, którą tworzę od kilku lat- staram się znaleść chodź kilka godzin na przechadzkę pośród świątecznych straganów. Tegoroczna loteria padła na miasto Poznań. Przyznam, że jarmark nie był głównym powodem. Z wielkim bólem muszę stwierdzić, że sam jarmark mnie nie zachwycił, może to ze względu na dzień w którym byłam... Środek tygodnia to nie do końca idealny czas na moc atrakcji. Przypuszczam, że weekend będzie przepełniony atrakcjami. Mimo tego znalzłam jarmakowo-bożonarodzeniowe przysmaki, rękodzieło, pamiątki mnóstwo naturalnych produktów spożywczych i kosmetycznych. Ceny nie należą do przystępnych, jednak z pewnością ulegniecie magi jarmarkowej: Ja tak zrobiłam...






Może nie jarmark ale samo miasto jest pewnością zachwycające! Doskonała chodź czasem myląca komunikacja, bardzo uprzejmi ludzie, mnówstwo miejsc do zwiedzania oraz przyjazny klimat którego nie da się opisac, trzeba to poczuć... Poznań to bardzo dobry pomysł na spędzenie zbliżającego się weekendu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz