wtorek, 2 czerwca 2015

Tak lub Nie??

Od kilku dni budząc się widzę słońce, to sprawia że uśmiech na mojej twarzy gości cały czas. Zaczynam myśleć o letnich wypadach za miasto, pierwszej opaleniźnie, grillowaniu i urlopie. Wciąż myślę gdzie mam się w tym roku wybrać, jakim funduszem dysponuję...






Przeglądam oferty znanych biur podróży i widzę mnóstwo drogich i nie ciekawych ofert. Zastanawiam się bo sama nigdy nie byłam na takich wakacjach, czy piękny hotel i basen z krystalicznie czystą wodą może być receptą na niezapomniane wakacje. Ludzie którzy wybierają taki wypoczynek myślę ,że nie zapamiętują nic oprócz nazwy kraju i miejsca gdzie spędzili 7 lub 14. Wiem, że niestabilny rynek biur podróży napawa obawą lecz ja zaryzykuję ponieważ tylko podróż w nieznane skrywa przygody, co w czasie wakacji jest niezbędne.

2 komentarze:

  1. Dla mnie najlepsze wakacje to takie na spontanie. Wybieram miejsce, pakuję się i jadę,a na miejscu ogarniam resztę. Z takich wypadów mam zawsze najlepsze wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak wolę mieć wszystko zaplanowane i dopięte na ostatni guzik....

    OdpowiedzUsuń