środa, 24 czerwca 2015

Co zabrać a czego nie - na wakacje?

Problem każdego: co zabrać na wymarzony urlop a czego nie? Zapewne każdy z was, co roku przeszukuje internet w poszukiwaniu idealnej listy najpotrzebniejszych rzeczy. Musze was zmartwić, taka nie istnieje!! Ja też tak próbuje robić, co jest zbędne? To takie trudne wybory, czy zabrać sukienkę niebieską czy różową w paski czy kwiatki a może jakiś inny wakacyjny wzór?? Co zrobić?? Nigdy nie wiadomo, lecz po przyjeździe na miejsce docelowe okazuje się że mamy za dużo ubrań bądź nie pasujące dodatki, co wtedy?
Warto tworzyć zestawy, przed pakowaniem stwórzmy kilka zestawów, z których elementy można łączyć i zmieniać tworząc nowe stylizacje.
Wakacje nad polskim morzem to dla mnie styl marynarski, więc wybieraj takie elementy, które zawierają ten charakter. No i oczywiście takie, które możesz połączyć ze sobą...























 Warto zastanowić się co chcemy robić w czasie urlopu. Jeśli nasze myśli skierowane są w stronę nocnego życia i zabawy to zabieramy więcej sukienek i eleganckich zestawów. Należy pamiętać, że jest to czas odpoczynku więc wybierajmy wygodne stroje i materiały nie wymagające prasowania. Wybierając polskie morze należy pamiętać o ciepłych ubraniach ponieważ pogoda jest zmienna i bywa bardzo zimno. Ciepła kurtka, bluza bądź sweter to obowiązkowy punkt. Jeśli chodzi o kosmetyki to zabierajcie mini wersje, ponieważ zabiorą wam mniej miejsca. Aktywny wypoczynek i relaks na plaży - ogranicz makijaż do minimum, ja zawsze zabieram za dużo kosmetyków do makijażu a później okazuje się że nie mam ochoty na malowanie.



Szpilki zostawiamy w domu, sprawdzona rada mi nigdy na wakacjach się nie przydały dobrym rozwiązaniem są koturny lecz najlepszym rozwiązaniem są japonki, modne sandały lub wygodne trampki..








Absolutnym hitem tego sezonu, są jednak espandryle, które idealnie wpasowują się w nadmorski klimat.





Letni koszyk, materiałowa torba, o'bag to świetne propozycje do przenoszenia plażowych szpargałów...






Ciekawym pomysłem są generatory przygotowujące listy potrzebnych przedmiotów zgodzie z pewnymi kryteriami, które należy zaznaczyć. To bardzo ciekawe wcześniej się z tym nie spotkałam... oczywiście, że nie zagwarantuje wam to idealnie spakowanych walizek lecz na pewno pomoże, więc przed wyjazdem warto upewnić się, że mamy wszystko


Nigdy nie zapominajcie o aparacie, gdyż każde wakacyjne zdjęcie będziecie z pewnością później bardzo miło wspominać nie odbierajcie sobie tej przyjemności... Miłych wyjazdów!



3 komentarze:

  1. mogłabym mieć wszystkie torebki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam ubawiłam się niesamowicie z tym generatorem pakowania. :) Może i komuś to jest przydatne i w sumie super, jak ktoś nie ma czasu się nad tym zastanawiać, ale to przydaje się dla określonego typu ludzi, bo dla mnie na przykład to by kompletnie się nie spisało. Pakowanie według mnie jest bardzo indywidualną sprawą. Swoje listy rzeczy do spakowania tworze nawet kilka tygodni na przód. :)
    Fakt, że tak jak wyczytałam w poście, radzi się aby robić komplety, dzięki temu zabierzemy znacznie mniej ubrań.

    Cenne rady, ciekawy wpis, dowiedziałam się czegoś nowego, właśnie o tych generatorach, nie miałam pojęcia, że wgl coś takiego istnieje. ;)

    http://iknowhathis.blogspot.com ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie się pakuję i końca nie widać. Boję się, że zabiorę za dużo rzeczy i ciągle wykreślam produkty z listy. Zamiast tradycyjnego przewodnika w formie książki będę korzystać z internetowego na https://istria.pl/ gdzie jest wszystko opisane o Istrii. Urlop na 10 dni więc będę mieć czas na odwiedzanie i odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń