wtorek, 15 sierpnia 2017

Tanie zaproszenia - Canva.

Uwielbiam organizować przyjęcia wszelkiego rodzaju. Celebrując urodziny, święta czy drobnostki z przyjaciółmi staram się zaskakiwać i tworzyć cały plan spotkania w taki sposób aby zapewnić gościom miłe chwile. Jeszcze przed finalizacją spotkania wysyłam pierwszą niespodziankę. Zaproszenia takie prawdziwe na papierze ręcznie wypisane to dosyć zapomniana forma obecnie a taka miła. Zapraszamy się owszem w ten sposób na ślub, chrzciny bądź inne uroczystości tego pokroju ale dlaczego nie praktykujemy tego częściej. Czy może uznajemy to za staromodny sposób lub zbyt pracochłonny? Bardzo często spotykam się z zaproszeniem na jakieś spotkanie koniecznie w formie elektronicznej, będąc członkiem mini grupy na portalach społecznościowych. Internetowa mania pożera bezlitośnie wszystko co ma klasę i symbolizuje dbałość o jednostkę. Przecież wysyłając indywidualne zaproszenie trzeba chwilę dłużej pochylić się nad swoimi gośćmi. Konieczna jest znajomość czegoś więcej niż tylko twojego imienia i nazwiska lub pseudonimu, czasami nawet wystarczy wytrwałość aby znaleść cię wśród worka ze znajomym znajomych.
Mam na myśli miejsce w którym chronisz się przed światem. Tworząc swoje zaproszenia poświęcam swój czas chcąc uświadomić, że zależy mi na moich gościach i nie są tylko profilem na Facebooku.



Przeszukując sieć w poszukiwaniu pomysłu znalazłam stronę canva. Jest to kreatror zaproszeń ale nie tylko oferuje również szablony do tworzenia prezentacji, plakatów czy grafiki na bloga. Strona jest bezpłatna ja zalogowałam się przy pomocy swojego konta google ale możecie również zalogować się używając facebooka lub adresu email. Na stronie znajdziecie mnóstwo szablonów, każdy możecie modyfikować w zależności od upodobań. Zmiana zdjęć tła, kolorów czcionki, wielkości liter.
Moje zaproszenie zrobiłam w nie całe 40 min. Tylko dlatego to trwało tak długo, ponieważ zwracam uwagę na każdy szczegół i zmieniałam projekt kilku krotnie. Na sam koniec klikając w przycisk pobierz, zapisujecie w wybranym przez was formacie pdf, jpg lub png. Gotowy plik wystarczy wydrukować oraz przyciąć. Możecie to zrobić na swojej domowej drukarce. Ja natomiast wybrałam się do punktu 'ksero',na pewno znajdziecie gdzieś w pobliżu taki! Gdzie kompleksowo na wysokiej jakości sprzętu wydrukowałam zaproszenia. Za ok 15 zaproszeń zapłaciłam 20zł. Myślę, że za tą cenę nie znajdziecie niczego lepszego jak samodzielnie zaprojektowane oryginalne zaproszenia.
Jednym z minusów kreatora jest fakt, że nie obsługuje polskich znaków w szybki sposób zaradziłam temu. Przygotowując tekst w word i wklejając w odpowiednie miejsca.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz