sobota, 29 października 2016

halloween ostatnie poprawki


                                                      

Kolejny w tym roku post z serii halloween muszę przyznać, że jestem przepełniona dumą, ponieważ co roku mam wielkie plany dotyczące tego dnia a nic nie wychodzi.
31 październik to dzień do którego chcę się przygotować lecz nagle staje się tak że jest już po wszystkim a ja nawet nie zaczęłam przygotowań....
W tym roku najwyraźniej jest mi dane nie przegapić tego czasu. Jeśli któreś z Was chce zorganizować spotkanie z racji halloween to warto zadbać o odpowiednią atmosferę. Nic bardziej nie pomoże jak
dekoracje, drobne zmiany sprawią, że wasz dom będzie przerażający nastrojowy ...










Obowiązkowym punktem są dynie oczywiście! Kolory takie jak czarny czerwony czy pomarańczowy to kolejny niezbędnik, świece dodadzą klimatu i  ciepła - zapewniam Was nie obędzie się bez nich.
Chyba że macie słomę na podłodze :P
Szukając inspiracji do tego posta znalazłam dekoracje z papieru, na początku pomyślałam,że one nie będą wyglądać dobrze jednak po chwili  uznałam co mi szkodzi? Spróbuje! Potraktowałam to jako niekonieczny dodatek lecz teraz widzą, że wyszło świetnie. Plusem wówczas jest cena, gdyż chyba nikt nie chce wydawać majątku na ozdoby, które i tak się gubią co roku.
Miłej zabawy dla poszukiwaczy strachu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz