piątek, 7 kwietnia 2017

Trendy 2017 - DIY buty.



 Trendy tego sezonu albo się pokocha albo znienawidzi. Można też nie ulegać im i być sobą z jedną wiosenną 'wisieńką' nowości. Ja właśnie tak robię, większość ubrań, które mam w swojej szafie wciąż wpasowują się w trendy tego sezonu wystarczy dodać im kilka nowych elementów.
Lato 2016 to początki klapek z futerkiem, wówczas myślałam, że zostałam zasypana tym trendem, który szybko przeminie i nie szczególnie przypadł mi do gustu. W tym sezonie zostałam obdarowana czymś gorszym, trendy Brzydkich butów. Tak oto klapki z futerkiem okazały się nie takie złe, całkiem wygodne, stylowo wyglądające. Dobrze się złożyło, że mam w ostatnich tygodniach twórczą potrzebę rozwoju zrobiłam więc sama swoje klapki z najwygodniejszych pod słońcem okropnych starych bazarkowych czarnych klapeczek. W pasmanterii kupiłam czarne futerko i do działania.
 Za metr zapłaciłam 19 zł. Powierzchnię do, której przyklejam futerko odtłuściłam, następnie klejem na gorąco umocowałam  kawałki futerka, przycięłam odstające części i gotowe;)




Kolejnym typem buta na który stawiam w tym sezonie a również nie podobały mi się do końca w zeszłym. Baleriny ze wstążkami, oryginalne od Miu Miu pewnie zainteresowały by mnie. Natomiast na dziś zadowolę się swoim projektem.
Zastanawiałam się nad zakupem, tych z sieciówek czy stron internetowych, które proponują podobne buty lecz w ostateczności zrobiłam swoją wersję bardzo uproszczoną. Znalazłam najprostsze baleriny z wypustką z tyłu i dokupiłam wstążkę. Możecie również spróbować wkleić wstążkę od wewnętrznej strony buta.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz