wtorek, 4 kwietnia 2017

Marzec - ulubieńcy.

Od jakiegoś czasu zabieram się do rozpoczęcia serii ulubieńców,  z różnych powodów to nie następowało.Wraz z nadejściem ciepłych dni, poczułam dużą motywację do realizacji swoich planów. Oto kilka kosmetyków, które kupiłam w marcu i zachwyciły mnie. Produkt nr. 1 poleciła mi przyjaciółka, po zimie miałam ogromny problem z przesuszoną skórą dłoni pomimo stosowania produktów nawilżających. Kupiłam więc Palmer's! 


Co do właściwości produktu - bardzo szybko się wchłania, tym samym nawilża suchą skórę, jest na bazie masła kakaowego dzięki temu nadaje skórze ładny koloryt, zawiera również petrolatum który zapobiega przeznaskórkowemu odparowywaniu wody.  Ma także zdolność pochłaniania promieni UV więc idealnie sprawdzi się latem. Za opakowanie 60g. zapłaciłam ok. 15 zł.

Punkt nr.2 to nowość od firmy L'oreal, krem koloryzujący dostępny obecnie w wielu modnych w tym sezonie pastelach, czerwieni czy nawet w pomarańczu. Jestem pozytywnie zaskoczona tym produktem, nigdy nie farbowałam włosów a mój naturalny kolor to ciemny brąz. Założyłam, że produkt nie zadziała na moich włosach i efekt będzie mało widoczny. Myliłam się, bardzo dobra nieinwazyjna koloryzacja, idealne rozwiązanie na wakacje.



Co do kultowego podkładu z Catrice nie dodam z pewnością niczego więcej, co już zostało o nim powiedziane. Cudowny produkt, jest niewidoczny na mojej skórze, bardzo wytrzymały, wydajny, nie doszukałam się minusów...
Od czasu wprowadzenia na rynek tangle teezer nie używałam innej szczotki. Idealne rozczesywanie włosów łatwa do utrzymania w czystości, poręczna, nie pomyślałam, że mogę zamienić ją na inny model. Do czasu gdy w moje ręce wpadła szczotka firmy For your beauty, zakupiona w rossmann za ok. 30zł. Przeznaczona do długich i gęstych włosów, ułatwia rozczesywanie i nadaje im jedwabisty połysk.




Na koniec odkrycie z Inglota, cudowny brokatowy cień do oczu, znajdziecie szeroką paletę kolorów. Dokonując wyboru swojego miałam ogromny problem, każdy z nich jest niesamowity. Pigmentacja jest świetna, delikatnie się osypują, natomiast trwałość i charakter jaki nadają zwykłemu makijażowi jest niepowtarzalny. Link do cieni. Przy zakupach warto dobrać duraline, który ułatwi nakładanie produktu, utrwali oraz podkreśli kolor cieni. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz