sobota, 2 kwietnia 2016

najbardziej eksponowana część ciała ...

                                     
                  ...kostki - o to one w całej okazałości, niezależnie od pory roku w ostatnich miesiącach to niewątpliwie najbardziej eksponowana część naszego ludzkiego ciała. Stały się tematem społeczno -modowym nr 1 wszyscy się zastanawiamy  czy to kwintesencja stylu czy głupoty. Chodź tę przygodę rozpoczęłam dzięki odkryciu młodszego pokolenia ,wyłożyłam swoje sceptyczne początkowo podejście do sprawy.Wychowana w czasach kiedy dostęp do ubrań był znacznie ograniczony doskonale pamiętam swoje dżinsy z wysokim stanem w których najszczuplejsze uda wyglądały ...no cóż kwestia gustu.

                                        

                                        

Całą zimę i jeszcze wcześniej obserwowałam z zapartym tchem jak większość dziewcząt i co po niektórzy chłopcy przechadzali się obnosząc się z nagimi kostkami , nastała wiosna i trend trwa a Ja wciąż przyglądam się tej ''niezwykłej'' modzie. Kontrast jest niesamowicie zabawny gdy na ulicy zauważam ludzi w 'zimowych -ubraniowych zbrojach ' i tych którzy udają ,że jest im ciepło , po ich wizerunku można by wnioskować że nie tylko mają za nic porę roku ale,że stare poczciwe skarpetki są faux pas. Obecnie panujący trend wprawia w zamęt moje odczucia ale aby pojąć bardziej musiałam...wróć chciałam wejść między wrony .
'Moda dla powodzian ' i trend obdartusów króluje bezdyskusyjnie na wybiegach jednak nie miałam odwagi by narazić moje kości na efekt odmrożenia dlatego wciąż biję się z myślami .


                                       

                                       

                                       

                                       


                                            

                                                 
                                 

                             CZTERY PODSTAWOWE KROKI BY BYĆ NA CZASIE!!

                             

                             Znalezione obrazy dla zapytania wytarte dzinsy

                             

                             


Sama nie wiem co o tym sądzić czy jestem ograniczona pozbawiona smaku czy gustu czy to brak finezji sprawia ,że nie umie się jednoznacznie określić w temacie , jak długo potrwa wewnętrzny  harmider i obiekcje mojej babci kiedy tylko widzi strzępy na moich nogach zaraz sięga po nożyczki w dbałości o mój image :) wydarte spodnie i podwinięte nogawki to teraźniejszy sposób na stanie się niebywale szczęśliwym i zarazem modnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz