niedziela, 10 kwietnia 2016

temat ostry jak...

                                                                        ...brzytwa - pędzel z naturalnego włosia.

Męskie akcesoria odchodzą do lamusa a przecież to doskonałe pomysły na prezenty dla naszych panów i jakże męskie ... zbytek ? nic podobnego to iście męskie gadżety i wydają się bardziej ekskluzywne niż zegarek a na pewno bardziej intymne i niebywale niszowe detale męskiego świata.

                               

                               

                                                                         polecam

Spinki do mankietów tylko nie licznym kojarzą się ze smakiem i wysokim przychodem rocznym, tylko w niektórych kręgach są czymś oczywistym i traktowane jak męska biżuteria. Niegdyś dziadkowie niezależnie od statusu społecznego miewali takowe w swoich rzeczach - znalazłam u siebie bursztynowo -srebrne spinki po dziadku zapomniane i niechciane przez jego synów. Uczyniłam z nich relikt przeszłości na cześć dziadka i to ja kobieta je doceniłam .

                              
                         
                              

 Męskie czy nie ?

Jedni sądzą, że szkockie kilty nie uchodzą za zbyt męską część garderoby jednak niech to ktoś powie grupie kobiet na które to tak działa i przyciąga jak niezbadana siła. Może to po prostu trzeba umieć nosić kratę.

                                          
                                       
                                     


Jestem zakochana w zegarku kieszonkowym i ubolewam nad brakiem tego dodatku u mężczyzn ale cóż robić zastąpiły je bardziej praktyczne te na ręku a zamiennikiem lśniącego szkiełka i cyfrowej tarczy stały się iPhony.                                                  
                                       

                                

                                



                                                                muszki

Muszka zdobi męskie silne szyje tylko podczas wypowiadania sakramentalnego Tak...sporadycznie dostrzegalna w teatrach czy operach częściej podczas gali w TV zakładana przez ludzi ze szklanego ekranu .....podobnie ma się sprawa z szelkami a ja uważam je za niebywale seksowny akcent męskiego stroju.

                           
                               

                               

                    

                               

                   
                                                  tylko dla Panów nie dla chłopców
                       
Znaczna liczba mężczyzn nie przywiązuje uwagi to tego detalu - mają być czyste i najlepiej niezauważalne. To tyle w tym zakresie jeśli chodzi o skarpety. Męska strona świata jest praktyczna i wychodzi na to ,że jeśli chodzi o modę nie mają zamiaru się wyróżniać . Dbać nie znaczy być śmiesznym ani szufladkowanym przez pozostałych.
Jeszcze nigdy nie słyszałam by jakiś mężczyzna usłyszał komplement ... masz ładne skarpetki a ja na to spoglądam i wcale nie urastają w mych oczach panowie w skarpetkach ze sklepów sportowych bo ze sportem niejednokrotnie nie mają nic wspólnego.

                        

                        

                        

Nie nakłaniam do przemocy i posiadania broni jednak nic na to nie poradzę, że rewolwer kojarzy mi się z mężczyznami i ich światem to mieszanka przemocy skierowanej na przetrwanie niż rywalizację. Może napatrzyłam się na westerny i mój obraz mężczyzny bliskiemu ideałowi wiąże się z inną epoką ? : D


                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz