sobota, 22 sierpnia 2015

małe jest piękne

                            

Małe jest piękne - to hasło przyświeca pokazom mody na lato 2015 w tym sezonie królują minitorebki na łańcuszku. Dotąd nie wiedzieć dlaczego łączyłam ten detal z elegancką kreacją wieczorową -  maleńka torebka wkradła się do codzienności naszego życia w dodatku w środek letniego dnia. Nie wiem dlaczego ale latem wbrew pozorom jest mi do szczęścia potrzebne dużo mniej niż zimą tym samym pozwalam sobie na chwile szaleństwa pod postacią zmyślnych faktur na mini cudeńkach. Zachwycają mnie wszystkie i zakładam opcję, że kiedyś nabędę zadowalającą mnie liczbę miniaturowych skarbów. Tymczasem cieszę się tymi co mam i poszukuję dalej póki żyję i mam siłę wkładam wszelakie trudy w poszukiwania małych i tych dużych .


                                         

                       
                                           
                            
                           
                           
                            
                                   
                            
                                             


1 komentarz: