czwartek, 14 września 2017

Jesienny płaszcz.

Uwielbiam wrzesień, jesień i dary natury w tym czasie. Kocham jesienne płaszcze i nie wyobrażam sobie bez nich jesienni. Jedno z najbardziej klasycznych punktów obowiązkowych w jesiennej garderobie. Szczerze mówiąc pomimo tego, że model jest klasykiem miałam ogromny problem w znalezieniu czegoś naprawdę idealnego. Moje oczekiwania wcale nie były wygórowane, jednak przez kilka lat poszukiwałam tego jedynego. Przede wszystkim zwracam uwagę na skrojenie ubrań, jest ogromna różnica pomiędzy posiadaniem ubrań, a ubrań dobrze skrojonych. Przeszukując sieciówki często zastanawiam się dla kogo są szyte te wszystkie ubrania? Krzywo przyszyte rękawy, okropna jakość materiałów to jedne z problemów podczas zakupów. Czy całe serie na wyprzedażach nie zmuszają do przemyśleń? Przy zakupach szczególne znaczenie ma dla mnie wygoda. Jak mam korzystać z czegoś co ogranicza moje ruchy? Podczas wieloletnich poszukiwań idealnego płaszcza natrafiałam na okropnie skrojone modele. Bardzo słabej jakości materiały oraz mało wyraziste kolory.


Po długim czasie sama nie wierzę w to, gdzie go znalazłam. Przypadkowe zakupy w Sinsay okazały się miłym zaskoczeniem. Ma idealną długość, sięga do kolan, posiada lekko za długie rękawy co dla mnie jest ogromnym plusem oraz klasyczny, wygodny krój. Pomimo tego, że szybko się gniecie jest tym czego szukałam. Jestem w stanie przebaczyć mu ten drobny minus.



Od zawsze uwielbiam płaszcze oraz marynarki, wybieram jak najbardziej klasyczne modele, wygodne, w stonowanych kolorach. Zrozumiałam, że takie perełki są bazą dla całej reszty, tak jak mała czarna czy ponadczasowe jeansy. Zastanawiam się, czy mogłabym naprawę celebrować jesień bez tego płaszcza. Czy to nie jest przypadkiem jedna z przymusowych rzeczy tej jesieni?
Nie wyobrażam sobie tego czasu bez dyni, płaszcza, spaceru wśród liści czy litrów rozgrzewających herbat. A wy??






2 komentarze:

  1. Faktycznie, które idealny <3 Marzę o takim, tylko w czarnej wersji zimowej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten płaszcz. Nie tylko ładny kolor, ale i elegancki fason. Można wykorzystać go przy wielu stylizacjach. Doskonale wpasowuje się w jesienny look. Na zdjęciach masz go w sportowym wydaniu, ja jednak pozostałabym raczej przy klasycznym. Na pewno wykorzystałabym go do pracy :-)

    OdpowiedzUsuń