sobota, 16 stycznia 2016

obszernie ...moc futra

                                                     Wszechogarniająca futrzana magia .
                                        
                                                    

                                              Poniżej równanie stworzone na potrzeby tematu:)

Kobieta = szpilki + futro + błyskotki + czerwona szminka ( resztę tego równania dopiszcie sami jestem ciekawa Waszych propozycji oby było to równanie skończone :D )

Zaczynam patrzeć na futro oczyma kobiety - czy dopiero się w nią przeradzam? Obrońcy zwierząt nie musicie się obawiać, że doszedł Wam kolejny wróg i oprawca zwierząt futerkowych - jestem z Wami, mnie podobają się tylko te sztuczne innych nosić nie byłabym w stanie! Mawiają, że smaki zmieniają się więc gusta również ulegają przekształceniu, dawno temu nie przeszło by mi przez myśl aby poszukiwać futra ...a teraz przeczesuje przestrzeń w poszukiwaniu czegoś dla siebie.
Krok w stronę szczęścia - stać się posiadaczką upragnionego futra sztucznego na początek 1.

Futro kojarzy mi się z przepychem, elegancją i wyrafinowaniem oraz poczuciem dobrego smaku. Przeczytałam gdzieś, że czynnikami branymi pod uwagę oraz świadczącymi o jakości produktu są lekkość, trwałość sprężystość i grubość włosów jak również połysk barwa czy miękkość . Nie da się również zaprzeczyć iż futro podkreśla walor bycia kobietą ,to przywilej bycia bogatym jeśli myślimy o prawdziwym a i sztuczne potrafią wzbudzić zachwyt. Atrybut majętności jest kolejnym krokiem pozwalającym się dowartościować i poczuć pięknym , o dziwo sięgają po niego nie tylko kobiety .


                                                                                             
                                              
                               
                                    
                               

                              
                              
                               
                                
                                 

                                         
                                           

                                                           ciekawa opcja 2 w 1 - ochnik

                                         
Skromność nakazuje mi być niedostrzegalną na co dzień :) ale muszę zmierzyć się z rzeczywistością mając na sobie jakiekolwiek futro nie można stać się niewidzialnym. Oby mi czasu pozostało w porze zimowej na znalezienie czegoś w sam raz - mój typ... nie za długie nie koniecznie fason Cruella de moon ...może coś w różu????




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz