piątek, 15 stycznia 2016

czas na zmiany


Każdej z nas zdarzają się trudne dni, w których nasze włosy odmawiają posłuszeństwa. Zazwyczaj jest tak przed ważnym wyjściem, na którym chcemy wyglądać idealnie. Jestem osobą, która rzadko zmienia fryzury zazwyczaj znajduje jedną która skrada moje serce i noszę ją dłuższy czas. Są to często proste upięcia lub dziwne fryzury, których nikt nie rozumie ale ja je uwielbiam. Przez długi czas miałam krótkie włosy, moje ograniczone pole do popisu  mi odpowiadało. Teraz mam długie włosy, więc pojawił się problem. Jak upiąć żeby wyglądać dobrze? Przeglądam wszelkie źródła w poszukiwaniu nowych pomysłów i nic specjalnego nie potrafię dla siebie znaleźć, pokażę wam kilka pomysłów nad którymi się zastanawiam lub noszę. Nie są to upięcia na specjalną okazję ale w letnie klimaty wpasują się na pewno. Codzienne szybkie fryzury na spacer, zakupy czy wakacje...

                           
                                           
                                         
                                      
                       
                                 
                                     
                      
                                           
                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz