środa, 11 października 2017

Ulubieńcy - ciemne ubrania i kilka sprawdzonych produktów.

Starając się skupiać na drobnych rzeczach, bo przecież takie mają prawdziwie uszczęśliwiać wyciągam kwintesencje ostatnich miesięcy. Dla mnie to ogromny powrót koloru czarnego, głównie dostrzegam go w mojej garderobie. Mam dziwne wrażenie, że nie jestem sobą nie mając na sobie czarnych jeansów czy ciepłego czarnego golfu.


Czerń to elegancja, prostota i zawsze sprawdzający się kompan dnia codziennego. Ciemne outfity nigdy nie będą niestosowne ani nudne, czarny to trudny kolor. Zwracam uwagę  na odcienie, ważne jest to zresztą przy każdym kolorze.W przypadku ciemnych jestem szczególnie wyczulona, nie ma nic gorszego, jak sprana czerń. Materiały różnie reagują, na barwienie stąd idealne dopasowanie czerni nie jest łatwe. Po drugie zwracam ogromną uwagę na faktury mimo, że kolor jest jednolity . 
Czerń znów zagościła w moim manicure, często sięgam po sprawdzone lakiery z golden rose w bardzo ciemnych kolorach. Na zdjęciu po lewej stronie nr. 117 to połączenie brązu z czerwienią a drugi kolor to głęboka czerń nr. 35. 


Pozostając, w temacie kosmetyków wierna produktom z wibo wciąż używam Banana loose powder.  Już na dobre zagościł w moich niezbędnikach, po prostu nie wychodzę z domu bez tego produktu.
Po lecie i pierwszych zimnych dniach potrzebuję  nawilżenia i tutaj z pomącą przyszła tołpa. Mam ogromne zaufanie to tej marki. Ani razu nie miało miejsce aby produkty tej marki  uczuliły mnie czy zwyczajnie nie sprawdziły się. Nie jest jednak dla tych, którzy mają ogromne problemy ze skórą, ponieważ nawilżenie jest delikatne.


Dynie;
Temat przewodni tego miesiąca, mam obsesję na tym punkcie, kupuję coraz większe i więcej. Szukam nowy przepisów, dekoruję nimi cały dom. Dyniowe kawy, zapachy do domu, pomarańczowe dekoracje i Ta świeca. Gigantyczna i bardzo intensywnie pachnąca, prawdziwe marzenie. Znalazłam, ją w tkmx, gdzie jest naprawdę ogromny wybór jesiennych świec. Bardzo ładnie się spala, cudownie wygląda i jest jednym z najlepszych zakupów ostatnich tygodni.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz