niedziela, 11 października 2015

jesienne sprawy

Każdy sezon rozpoczynam od kilku podstawowych sprawunków są to przede wszystkim buty, torebka i w zależności od pory roku sweter - kardigan , płaszcz czy kurtka.
Stało się sezon jesienny właśnie rozpoczął się na dobre .Kapelusz i botki mam teraz polowanie na płaszcz i torebkę :)

                          
                          


Już myślałam ,że w tym sezonie się nie pojawią a jednak pozostały z nami z czego się cieszę bo ostatnim razem nie zdążyłam z zakupem...wybierałam, przebierałam i odeszła mi ochota gdy wszyscy ją mieli  teraz podołam :) futerka kamizelki na jesień super modne i eleganckie chodź niektórzy wychodzą z założenia, że kobieta yeti nie jest w modzie .

                        
                        
                        
                        

Każda pora na zakupy jest dobra, każdy powód by nabyć nową torebkę ale prawdą jest, że przejście z czasu letniego w jesienno - zimowy okazuje się nieodzownym, popartym mocnym argumentem do zakupu odpowiedniego, materiał odpowiedni na wilgość i przeciwności dnia. Torebka to wizytówka każdej z nas podobnie jak u mężczyzny zegarek tak więc nie musi być znanego projektanta i nazbyt kosztowna wystarczy by pomieściła nasze skarby i podobała nam się tak około 3 miesięcy może krócej jeśli znajdziemy inną ;) do dzieła miłe panie !!

                           
                                         
                           
                           
                         
                                         

Pracując nad tematem zdałam sobie sprawę jak ważne jest ciepłe okrycie wierzchnie ,odpowiednio dobrane i wygodne nie lubię zakupów uniwersalnych jednak często stoję przed takim wyborem i chodź kręcę wtedy nosem, wybieram coś uniwersalnego co będę mogła założyć do pracy i teatru coś co mi się nie opatrzy po tygodniu, dlatego temu zagadnieniu poświęcam najwięcej swojego cennego czasu.

                                         
                                         
                         
                       

4 komentarze:

  1. Muszę kupić jakąś torbę na jesień w brązie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Futerkowe kamizelki są swietne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć dziewczyny! :)
    Nominowałam Was do Liebster Blog Award: http://petuuunia.blogspot.com/2015/10/troszke-o-mnieczyli-liebster-blog-award.html
    Zachęcam do udziału w zabawie :)
    Pozdrawiam,
    Petunia

    OdpowiedzUsuń